Jawatan Kosong Universiti Putra Malaysia (UPM) - 23 Jun 2014

Kami mempelawa Warganegara Malaysia yang mempunyai kelayakan, komitmen yang tinggi dan bercita-cita untuk berkhidmat di Universiti Putra Malaysia (UPM) yang sedang menuju ke arah Universiti bertaraf dunia bagi mengisi kekosongan jawatan-jawatan berikut (Klik untuk maklumat lanjut):

[not_mobile]▶[/not_mobile] Pemandu Kenderaan Gred H11


 

jawatan kosong upm
UPM is recognised by the independent government assessments as one of Malaysia's leading research Universities. Founded in 1931 as the School of Agriculture, the University today combines impressive modern facilities and a dynamic approach to teaching and research with its proud heritage of quality services and achievements.


Cara Memohon (Klik untuk memohon)



Pemohon dikehendaki menggunakan borang Permohonan Jawatan Kumpulan Pelaksana (SOK/BUM/BR03/JAWATAN 02) yang boleh diperolehi dengan cara muat turun daripada laman web di http://www.eng.upm.edu.my. Borang permohonan yang telah dilengkapkan hendaklah disertakan bersama dengan salinan kad pengenalan, salinan sijil kelahiran, salinan sijil-sijil persekolahan (termasuk Ijazah dan Diploma jika berkaitan) yang telah disahkan dengan sekeping gambar berukuran pasport ke

Pejabat Dekan, Fakulti Kejuruteraan,
Universiti Putra Malaysia,
43400 UPM Serdang, Selangor Darul Ehsan

Maklumat lanjut jawatan kosong UPM boleh didapati disini.

Tarikh tutup permohonan : 23 Jun 2014

0 Response to "Jawatan Kosong Universiti Putra Malaysia (UPM) - 23 Jun 2014"

Post a Comment