Jawatan Kosong Lembaga Kemajuan Johor Tenggara (KEJORA) - 5 Jun 2014

Warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh iklan adalah dipelawa memohon jawatan-jawatan di Lembaga Kemajuan Johor Tenggara (KEJORA) sebagaimana di bawah (Klik untuk maklumat lanjut) .

[not_mobile]▶[/not_mobile] Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi) (2 Kekosongan) Tetap


 

Logo-Kejora
Menjadikan Wilayah KEJORA Makmur dan Sejahtera Pada Tahun 2020.Menerajui Pembangunan Wilayah Johor Tenggara Melalui Pemerkasaan Modal Insan dan Pemapanan Ekonomi Secara Strategik dan Berkesan. Objektif KEJORA berdasarkan kepada tiga objektif "Dasar Ekonomi Baru" iaitu mengurangkan ketidakseimbangan ekonomi, mewujudkan peluang-peluang pekerjaan dan mempercepatkan pertumbuhan ekonomi di Wilayah Johor Tenggara.

 

Cara Memohon (Klik untuk memohon)



Permohonan hanya boleh dibuat melalui Laman Web KEJORA di alamat www.kejora.gov.my iaitu pada pautan e-Perjawatan atau di alamat http://eperjawatan.kejora.gov.my. Permohonan daripada pegawai yang sedang berkhidmat dengan Kerajaan hendaklah membawa surat sokongan Ketua Jabatan masing-masing dengan melampirkan Laporan Sulit dan Penyata Perkhidmatan yang terkini semasa menghadiri temuduga. Maklumat lanjut jawatan kosong KEJORA boleh didapati disini.

Lembaga Kemajuan Johor Tenggara
Bangunan Ibu Pejabat KEJORA,
Jalan Dato' Hj. Hassan Yunus,
81930 Bandar Penawar, Johor.

Tel : 07-8843000
Faks : 07-8221600
Talian Bebas Tol : 1-800-888620
E-Mel : kejora@kejora.gov.my
Laman Web : http://www.kejora.gov.my


Tarikh Tutup Permohonan : 5 Jun 2014

0 Response to "Jawatan Kosong Lembaga Kemajuan Johor Tenggara (KEJORA) - 5 Jun 2014"

Post a Comment