Jawatan Kosong Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP) - 3 Julai 2014

Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP) dengan ini mempelawa calon-calon Warganegara Malaysia yang berkelayakan dalam bidang-bidang berkaitan untuk mengisi kekosongan jawatan seperti berikut :-

[not_mobile]▶[/not_mobile] Pegawai Hal Ehwal Islam S41
[not_mobile]▶[/not_mobile] Pegawai Latihan E41
[not_mobile]▶[/not_mobile] Penolong Juruaudit W27


 

 

Logo Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP)
Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP) ditubuhkan pada 1 Februari 1974 serentak dengan penubuhan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur. Penubuhannya adalah bagi menjaga hal ehwal Islam di Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur yang sebelum itu diletakkan di bawah kerajaan negeri Selangor. MAIWP selepas itu turut bertanggungjawab menguruskan hal ehwal umat Islam di Labuan dan Putrajaya setelah kedua-duanya diumumkan sebagai Wilayah Persekutuan masing-masing pada 16 April 1984 dan 1 Februari 2001. Penubuhan MAIWP dinyatakan melalui peruntukan di dalam Perlembagaan Persekutuan dan Akta Pentadbiran Undang-Undang Islam (Wilayah-Wilayah Persekutuan) 1993 [Akta 505].

 

Cara Memohon (Klik untuk memohon)



Permohonan hendaklah dibuat menggunakan Borang Perjawatan MAIWP/BKP/BP/08 yang boleh diperolehi disini atau dengan melayari laman web MAIWP di http://www.maiwp.gov.my dan juga boleh didapati sendiri di Unit Sumber Manusia, Bahagian Khidmat Pengurusan, Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP), Tingkat 10, No. 150, Bangunan PERKIM Jalan Ipoh, 51200 KUALA LUMPUR.

Borang permohonan yang telah lengkap hendaklah dihantar kepada:

PENGURUS
MAJLIS AGAMA ISLAM WILAYAH
PERSEKUTUAN CAWANGAN LABUAN
BLOK 4, TINGKAT 12C, UJANA KEWANGAN
PETI SURAT 80960
87019 LABUAN
(U.P: UNIT SUMBER MANUSIA)


Maklumat jawatan kosong MAIWP boleh didapati disini.
 

Tarikh tutup permohonan adalah pada : 3 Julai 2014

0 Response to "Jawatan Kosong Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP) - 3 Julai 2014"

Post a Comment