Jawatan Kosong Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) - 18 Jun 2014

Pemohon-pemohon adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan bagi mengisi kekosongan jawatan di Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) Tumpat seperti berikut (Klik untuk maklumat lanjut) :

[not_mobile]▶[/not_mobile] Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Siswazah DG41 (Guru Biologi, Bahasa Malaysia, Pengetahuan Islam)


 

jawatan kosong mrsm
MISI
Menyediakan pelajar bumiputera yang berpengetahuan, berpotensi tinggi dalam semua bidang terutamanya dalam bidang sains dan teknologi.

VISI
Menjadi sebuah institusi pendidikan yang cemerlang, berinovatif dan bertaraf dunia.

FALSAFAH
Berdasarkan Falsafah Pendidikan Negara, kami percaya bahawa pendidikan adalah suatu usaha yang berterusan, dinamik dan saintifik untuk mempertingkatkan kualiti kepada diri sendiri, masyarakat, Negara dan Tuhan. Kami juga yakin bahawa maktab yang berkualiti dan cemerlang sentiasa peka dan komited kepada usaha-usaha meningkatkan kualiti, produktiviti, kecemerlangan, penyuburan dan pengembangan potensi, kepimpinan dan kreativiti. Sesungguhnya setiap pelajar adalah unik, istimewa dan berpotensi tinggi untuk terus maju dalam mencipta kecemerlangan.

 

Cara Memohon (Klik untuk memohon)



Pemohon yang berminat sila hantar resume yang lengkap berserta salinan fotostat sijil-sijil, kad pengenalan dan sekeping gambar terbaru berukuran pasport kepada En Hasbullah Salleh di Pejabat Tenaga Kerja Kota Bharu, Aras Bawah, Wisma Persekutuan, Kota Bharu. Atau email ke hasbullah@mohr.gov.my

atau

Telefon Cikgu Najib di 019-9348843/ 09-7215015.

Maktab Rendah Sains MARA Tumpat
16200 Tumpat
Kelantan Darul Naim
Tel : 09 - 7215035 / 5015
Fax : 09 - 7215002
Emel : sysadmin@mrsmtumpat.edu.my
Facebook : https://www.facebook.com/mrsm.kelantan

 

Tarikh tutup permohonan adalah pada : 18 Jun 2014


 

0 Response to "Jawatan Kosong Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) - 18 Jun 2014"

Post a Comment