Jawatan Kosong Crown Garden Hotel - 20 Jun 2014

Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan bagi memohon jawatan di Crown Garden Hotel, Kota Bharu seperti berikut (Klik untuk maklumat lanjut) :

[not_mobile]▶[/not_mobile] Waiter
[not_mobile]▶[/not_mobile] Steward (Pencuci Pinggan)
[not_mobile]▶[/not_mobile] Demi Chef



crown garden hotel
Mempunyai Wi-Fi percuma di tempat awam, Crown Garden Hotel menawarkan bilik-bilik moden dengan TV skrin-rata bersatelit. Menawarkan tempat letak kenderaan percuma, ia memiliki kemudahan barbeku dan kemudahan karaoke.

Mempunyai perabotan moden, bilik-bilik yang berhawa dingin dilengkapi dengan cerek elektrik dan minibar. Bilik-bilik mandi en suite adalah dilengkapi dengan peralatan mandian air panas/air sejuk dan peralatan mandian.

Garden Cafe menawarkan pelbagai hidangan antarabangsa dan kepakaran tempatan. Crown Palace menyajikan masakan Cina Halal yang enak. Para tetamu boleh berehat dengan koktel di G-Lounge.

Hotel Crown Garden berada dalam jarak berjalan kaki dari Kota Bharu and Kelantan Trade Centres dan Pantai Timur Shopping Centre. Ia adalah 15-minit memandu dari Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra dan stesen keretapi.

Cara Memohon (Klik untuk memohon)



Pemohon yang berminat mengisi jawatan kosong di Crown Garden Hotel, sila hantarkan Resume Melalui Email hr_dept@crowngardenhotel.com Atau Hantar Terus Dikaunter Reception.

Crown Garden Hotel
PT 302 & 303 Jalan Kebun Sultan,
15300 Kota Bharu, Kelantan
Telefon : 09-7432228 (Mira)
Email : hr_dept@crowngardenhotel.com

Tarikh Tutup Permohonan : 20 Jun 2014



Like Facebook eJawatanKosong untuk mendapatkan maklumat kerja kosong terbaru 2014 di Kelantan & seluruh Malaysia. Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta. Klik sini untuk senarai Hotel Kota Bharu.

0 Response to "Jawatan Kosong Crown Garden Hotel - 20 Jun 2014"

Post a Comment