Jawatan Kosong Perbadanan Adat Melayu Dan Warisan Negeri Selangor PADAT - 30 Jun 2014

Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia (keutamaan diberi kepada rakyat DYMM Sultan Selangor) yang berkelayakan bagi mengisi kekosongan jawatan di Perbadanan Adat Melayu Dan Warisan Negeri Selangor (PADAT) seperti berikut (Klik untuk maklumat lanjut) :

[not_mobile]▶[/not_mobile] Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi)




logo padat
Lembaga Muzium Selangor ditubuhkan di bawah Enakmen No.6 Tahun 1975, di mana Lembaga bertugas dan dipertanggungjawabkan untuk menjalaknkan tugas-tugas sebagaimana berikut:

  • Menubuhkan suatu muzium yang mengandungi balai seni lukis, yang bernama Muzium Selangor yang akan dibiayaidan dikelolakan oleh Kerajaan Negeri Selangor.

  • Mengawal, mengurus dan mentadbir Muzium.

  • Mendapatkan samada dengan membeli, hadiah, derma, pinjaman atau pelbagai bahan yang berupa sejarah, kebudayaan, tumbuh-tumbuhan dan mergastua Malaysia dan mepertunjukkan hasil-hasil pameran tersebut untuk faedah dan pengetahuan umum.

  • Mengadakan pinjaman dan tukar-menukar barang-barang pameran dengan lain-lain muzium dari Malaysia dan seberang laut.

  • Membantu dan menggalakkan usaha-usaha penyelidikan mengenai sejarah, kebudayaan, kesenian, tumbuh-tumbuhan dan mergastua di Negeri Selangor.

  • Menjadi penyimpan surat-surat dan bahan-bahan yang bernilai sejarah atau kebudayaan dan,

  • Menarik minat Negara-negara luar Malaysia dengan mengadakan satu bahagian yang khas di dalam muzium untuk mempamerkan bahan-bahan yang menarik daripada tempat-tempat lain di dunia ini.



Cara Memohon (Klik untuk memohon)



Permohonan hendaklah menggunakan Borang PADAT (1) yang boleh didapati disini dan menyatakan keterangan lengkap mengenai peribadi, kelayakan pengalaman, sekeping gambar berukuran passport, salinan kad pengenalan, salinan sijil kelahiran dan sijil-sijil akademik berkaitan yang telah disahkan kepada:

Ketua Pegawai Eksekutif,
Perbadanan Adat Melayu Dan Warisan Negeri Selangor,
D/A Muzium Sultan Alam Shah,
Persiaran Bandaraya,
40000 Shah Alam.
( U/P : Unit Pentadbiran dan Sumber Manusia )

Maklumat lanjut jawatan kosong PADAT boleh didapati disini.

Tarikh Tutup Permohonan : 30 Jun 2014



Like Facebook eJawatanKosong untuk mendapatkan maklumat kerja kosong terbaru 2014 di Selangor & seluruh Malaysia. Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta.

0 Response to "Jawatan Kosong Perbadanan Adat Melayu Dan Warisan Negeri Selangor PADAT - 30 Jun 2014"

Post a Comment