Jawatan Kosong Zakat Pulau Pinang - 31 Julai 2014

Pelawaan kini dibuka kepada seluruh rakyat Negeri Pulau Pinang untuk mengisi kekosongan jawatan di Zakat Pulau Pinang (ZPP) seperti berikut (Klik untuk maklumat lanjut) :

[not_mobile]▶[/not_mobile] Penyelia Kaunter (6 Kekosongan)


 

logo zakat pulau pinang
ZAKAT PULAU PINANG, MAINPP merupakan sebuah organisasi yang menguruskan kutipan dan agihan zakat di negeri Pulau Pinang. Visi kami adalah untuk menjadi sebuah organisasi terunggul dan berwibawa dengan bermisikan pengurusan dana zakat dengan adil, cekap, telus dan berkesan serta menyedar dan mendidik umat Islam untuk menunaikan kewajipan berzakat di Zakat Pulau Pinang, MAINPP ke arah kesempurnaan ibadah. Sebagai makluman, Zakat Pulau Pinang, MAINPP mempunyai tujuh buah kaunter cawangan selain di Ibu Pejabat di Bandar Perda, Bukit Mertajam bagi memberi kemudahan kepada masyarakat Islam khususnya di Pulau Pinang bagi mendapatkan perkhidmatan pembayaran zakat mahupun bantuan daripada sumber zakat.  

Cara Memohon (Klik untuk memohon)



Pemohon yang berminat mengisi jawatan kosong ZPP perlu memuat turun borang permohonan jawatan kosong disini. Borang permohonan hendaklah dihantar ke:

PENGURUS BESAR
ZAKAT PULAU PINANG
MAJLIS AGAMA ISLAM NEGERI PULAU PINANG
NO 4, JALAN PERDA SELATAN, BANDAR PERDA
14000 BUKIT MERTAJAM, PULAU PINANG

Maklumat lanjut jawatan kosong zakat Pulau Pinang boleh didapati disini.

 

Tarikh tutup permohonan : 31 Julai 2014

0 Response to "Jawatan Kosong Zakat Pulau Pinang - 31 Julai 2014"

Post a Comment