Jawatan Kosong Universiti Islam Antarabangsa Malaysia UIAM - 13 Julai 2014

Warganegara Malaysia yang berkelayakan dipelawa untuk mengisi jawatan kosong di Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) seperti berikut (Klik untuk maklumat lanjut) :

[not_mobile]▶[/not_mobile] Information Technology Officer (f-41)
[not_mobile]▶[/not_mobile] Professor, Associate Professor, Assistant Professor (Kull. Of Engineering)


 

 

logo uiam
Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) menawarkan pelbagai peluang unik kepada pelajar untuk kecemerlangan akademik serta perkembangan kerjaya dan individu. Universiti ini komited terhadap pendekatan yang menyeluruh dan komprehensif dalam menawarkan program-program pendidikan tinggi dan menganggap menimba ilmu itu sebagai satu ibadah. Dengan menggabungkan sumber ilmu wahyu ke dalam kurikulum sains dan sastera, UIAM dapat menyumbang kepada tradisi keintelektualan dan juga peningkatan jatidiri di dalam masyarakat.

UIAM menggunakan Bahasa Inggeris sebagai bahasa pengantar di dalam program pengajian serta di dalam operasi hariannya manakala Bahasa Arab pula digunakan di dalam program Ilmu Wahyu dan Warisan Islam, Sains Kemanusiaan (Kesusasteraan Bahasa Arab) dan Undang-Undang (Shari'ah). Penggunaan dua bahasa ini menggambarkan salah satu daripada misi universiti iaitu keantarabangsaan.


 

 

Cara Memohon (Klik untuk memohon)



Pemohon yang berminat mengisi jawatan kosong UIAM, sila isi borang permohonan jawatan kosong di UIAM secara online disini.

Tarikh Tutup Permohonan : 13 Julai 2014



 

Like Facebook eJawatanKosong untuk mendapatkan maklumat kerja kosong terbaru 2014 di Selangor & seluruh Malaysia. Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta.

0 Response to "Jawatan Kosong Universiti Islam Antarabangsa Malaysia UIAM - 13 Julai 2014"

Post a Comment