Jawatan Kosong TV AlHijrah - 1 Oktober 2014

Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk memohon jawatan kosong di AlHijrah Media Corporation (TV AlHijrah) sebagai (Klik untuk maklumat lanjut):

[not_mobile]▶[/not_mobile] Eksekutif Audit Dalaman & Pengurusan Risiko
[not_mobile]▶[/not_mobile] Eksekutif Pengurusan Acara


 

jawatan kosong tv alhijrah
AlHijrah Media Corporation pengendali stesen TV AlHijrah adalah sebuah syarikat jaminan Kerajaan Malaysia di bawah Menteri di Jabatan Perdana Menteri. Kami menyajikan teknologi penyiaran yang canggih dengan menjadi Stesen TV Percuma yang berfungsi sepenuhnya dalam teknologi Digital dan Aplikasi Penyiaran Definisi Tinggi yang pertama di Malaysia. Sebagai sebahagian daripada rancangan pengembangan syarikat, kami sedang mencari calon-calon yang berkelayakan dan berbakat untuk menyertai pasukan TV AlHijrah.

 

Cara Memohon (Klik untuk memohon)



Pemohon yang berminat hendaklah menghantar resume lengkap mereka menyatakan gaji semasa dan dipohon bersama-sama dengan foto saiz pasport (tidak dikembalikan) kepada:

Jabatan Sumber Manusia
ALHIJRAH MEDIA CORPORATION (TV AlHijrah)
Kompleks Pusat Islam,
Jalan Perdana,
50480 Kuala Lumpur.
Tel : 03-22601600
Fax : 03-22601566
E-mail : jobs@tvalhijrah.com

Hanya calon yang telah disenaraipendek sahaja akan dipanggil untuk temuduga. Maklumat lanjut jawatan kosong TV Al-Hijrah boleh didapati disini.

 

Tarikh tutup permohonan : 1 Oktober 2014

0 Response to "Jawatan Kosong TV AlHijrah - 1 Oktober 2014"

Post a Comment